21.32

Tjeena!
Imorse vid 11 åkte jag och Maja in till kungsan och Ung08. Det var lite segt, mitt på dagen lixom.. Sen mötte vi upp Max och Patrik, dom andra skulle komma senare. Men jag och Maja åkte vid 3, innan dom kommit, för jag hade träning 5 så.
Träningen var okej iaf. Körde bara hopp, övade sträkt med skruvar. Jag kom på att jag skruvar åt andra hållet på sträkt hel? Hm..
Sen sista halvtimmen hade alla styrka, utom jag och Michaela som gick ut och hade möte! Haha..Men vi pratade tillsammans med Jessika om vår nya barngrupp vi ska hålla i. Roooligt.! Satt där i över en timma, hehe.. Sen nu är jag hemma och har precis käkat och duschat.

Nu ska jag ringa Maja. Snacka om imorn.. Hoppas på grönan sen kungsan, men måste snacka med mamma först också.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0