Älskar sommaren! Bara så ni vet..xD

Tjaa! <3
Efterson det inte blev nåt Huddinge, så drog vi till Jim och Jennifer igen. Hade roligt som vanligt, hoppade studsmatta, gick ner och badade, gick till en kinagunga.. Snackade bara engelska gjorde vi oxå, i 2 timmar?! Hahah, vi är lite sjuka.. ;)
Jim skjutsade mig på en cykel oxå, fett läskigt! Är van att skjutsa, inte bli skjutsad.. Men roligt var det ändå.

Nu blir det snart middag. Sen hemmakväll tror jag. Eftersom att alla kompisar är borta på olika ställen..Nästan alla då.
Puss!


Gangstergänget påväg till badet?


Wiihoo..!


Juste, svar till Hanna. ;)
Nää, usch, jag tänker inte bli golfare! Jag sugert på det, och dessutom är det en tant-och-gubb-sport. Eller nää, det är inte en sport, bara en hobby. Sorry alla golfspelare, det är bara vad jag tycker.. xD <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0