Dagen min

Tjaa! <3
Tänkte skriva lite om denna söndag nu då.
Imorse, eller typ vid 12, gick jag Maja och Fanny ner till Tumba C. Kollade runt lite, sen köpte jag ett par svarta tygskor. Mina andra är helt trasiga så.. Köpte glass också, tjockisar som vi är..Hahah. xD

Sen lite senare gick jag och Maja bort till Lövholmen och träffade Max, Hampus, Eric och nån Tom. Gick till ett dagis och hängde där typ.. Killarna lekte inte-nudda-mark och Eric byggde sandslott, haha! Helt normalt.. (a)
Var där rätt länge, sen drog vi hem. Har kommit på att vägen jag och Maja brukar gå därifrån är en omväg typ, hehe.. Eric och Hampus gick en annan väg som gick snabbare så. ;)

Men nu är jag hemma själv. Eller asså, utan kompisar. Mamma syrran och mormor är här. Vi ska väl snart äta. Fett hungrig.. Och har redan käkat upp alla marsmallows. Skit också!
Kisses! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0