Fika, bio och nya skor

Tjaa! <3
Haft en härlig dag idag tillsammans med Maja och Amanda. Det ända dåliga var väl att det spöregnade när vi åkte in. Och att vi blev fett sena in så stackars Amanda fick vänta rätt länge.. Sorry för det!
Men iaf. Vi skulle fika på Vetekatten, men hittade först inte dit! Pinsamt.. Men sen kom vi fram efter att har ringt och frågat, hehe! Fikade där iaf och snackade. Sen gick vi till bion. Snackade där ett tag innan bion började. Skrattade en hel del också, så blir det när man är med de tjejerna lixom! ;)
Filmen var grym iaf, kollade ju på Trollkarens Lärling. Sen åkte vi hem.. =(
Hahaha, och Maja och jag satt inte bredvid varandra fast det fanns platser? Det blev lite konstigt där.. men vi smsade istället, haha. Sjukt men aa. Sen i Tumba gick vi in på DinSko och jag köpte ett par skiiitsnygga mörkrosa high heels för 99 kr! Spanade in dom igår. I´m in löööv! Dom var lite stora, men fanns inte i mindre så tog dom ändå. Lägger nog upp bilder på dom imorn! :D

Nej, nu ska jag spela Sims. Tönt, jag vet. Men palla bry sig! xD
Pusspuss! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0