Grattis bästaste Moa! <3

Tjääna! <3

Nu har uppdateringen varit dålig igen. Så blir en del att skriva. Tror jag kortar ner det lite kanske..

Igår:
Som sagt så kom Annie, Alicia och deas föräldrar hem till oss på middag. Jätteroligt! Åt taccos.. Sen efter gick vi ner till en park och var där ett tag. Och hyrde filmer gjorde vi också ja!
Sen vid 10 cyklade vi bort till dom istället. Pinsamt att cykla, ja, jag hatar det.. -.-
Menmen. Där kollade vi alltså på film. Den första, Me And Orson, var fett dåig. Det enda possitiva var att snyggingen Zac Efron var i huvudrollen. Sen satte vi på en till film, kollade 5 mminuter innan vi tröttnade. Började kolla på den sista istället, men sen var vi tvungna att sova.. Så ingen lyckad filmkväll, haha! Men annars, jättemysigt. :)
Sov i deras lekstuga gjorde vi också. Iskallt på kvällen men kokhett på morgonen..

Idag:
Vakmade hos Annie och Alicia, sen blev det en stressig morgon. Fanny och jag cyklade hem tidigt, för vi skulle iväg. Kl 11 kom Jim, Jennifer och deras mamma och hämtade upp oss och mamma, och så åkte vi till det där typ terariet utanför Kolmården. Rätt kul, fast ormarna och fåglarna var ju äckliga.. Gick mitt i gången typ hela tiden och höll i nån, haha! Hajarna var lite coola iaf. Och rockorna, jag klappade dom!! Klappade Igelkottsfiskar också, tro dom hette så.. ;)
Sen åkte vi hemmåt, stannade på en resturang och åt på vägen.

Sen hemma var det bara att ladda upp inför terminens första träning! Tränade alltså idag mellan 6 och 9. Roligt att komma igång igen, körde mjukstart men var jobbigt ändå haha.. Imorn blir det hårdare. =S

Japp, det var typ allt.
Puss och godnatt! <33


Och sen måste jag bara säga,
Grattis på födelsedagen barndomsvän! <3333


Kommentarer
Postat av: moa

TAAAAAAAACK SÅ MYCKET ! <3333333333333333333333333333333

2010-08-17 | 10:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0