Kick off i broängshallen

Hellu!
Som jag sa så har jag idag varit uppe i hallen på kick off, visade övningar tillsammans med Michaela. Visade på plint och matta, eller airfloor. Jag trodde förresten att det bara skulle hålla på 10 yill 12, men tydligen var det 6 till 3? Så kom en time sent, haha.. Men stannade till 3 typ iaf, fick lunch i skolans personalmatsal. Satt där med Annie och Karin.. Sen gick Karin hem. Då var det typ information och träning av fristående, då våran tränare från salem var där och visade. Jag var oxå med och visade för Carro har ont i ryggen, och Jaquline åkte in på akuten igen.. stackarn asså! Men roligt var det iaf.. Men sen efter tyckte jag fett synd om Fanny. Hon trodde jag skulle komma hem 12, hon var ensam hemma, sen skrev jag att jag stannade en timme till. Sen stannade jag typ 3 timmar till?! Sorry darling.. ;)

Nej nu ska vi fixa inför kräftfisket. Eller vi har fullt upp..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0