Söndag, måndag, tisdag..

Tjaa!
Nu har det blivit så igen att jag inte haft tid för bloggen. Och självklart är det ju då man inte har tid att skriva som man har massa kul att skriva om!
Så jag tänkte typ skriva lite om vad jag gjort. Böbrjar från.. söndag. Träningen..

Söndag:
Mellan 4 och 7 hade jag träning. Var taggad först, men nånting hände då jag kom dit.. Jag skulle börja med trampett, det gick inge bra.. Tredje hoppet, skulle vara en vanlig grupperad volt, blev helt sjukt fel. Flög som en groda i slowmotion, skulle ha landat på nacken.. Jag kan säga så här, hade det varit Ulrika och inte Benny som passat, så hade jag väl legat på sjukhus med bruten nacke eller nåt! :S
När jag kom hem sen hann jag inte skriva, tvungen att äta, duscha och plugga..

Måndag:
Vaknade, fixade mig, gick till skolan. Hm.. Hände nåt speciellt igår? Spanska, idrott, engelska.. Juste, och syslöjd! Det var jättekul, ny lärare som verkar asbra! Helt sprallig och glad hela tiden. =D
Sen efter skolan gick jag hem och bytte om. Jag var ju ledare för första gången i nya barngruppen! Fick sjukts dit.. Jessica var sjuk, så det var jag och Michaela där som ledare bara. Presenterade oss för föräldrarna och så, ropade upp barnen (jag kallar som för bebisar, hahah) och körde igång. Jätteroligt! Jag stod vid trampetten, och Michaela vid kilmattan. Dom var rätt olika duktiga.. 3 var fett bra, andra kunde inbget alls. Men gud så söta! Nästan alla... ;)

Idag, tisdag:
Jag sov i inbakad fläta för att ha typ lockigt hår idag, men det hann ju nästan försvinna innan jag kom till skolan, haha! Nej men typ. Skolan var inte så speciell, hade glosförhör på engelskan, skrev novell på svenska (min blir fett braaaa!), idrott, matte och sen biologi. Då skulle vi ut och plocka grejer som vi typ ska undersöka sen. Jag och Maja vågade inte ta några djur, bara en mygga, haha! Men Max och Robin tog typ allt, skalbagge och gräshoppa och så? Usch, läskigt.! xD

Puss på er! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0