Träning, träning, träning!

Tjo!
Sitter här vid datorn och äter samtidigt typ yoghurt med nån myssli (?). Om 1 timme typ blir det att åka iväg till hallen och träna igen. Nice! Och ännu bättre, dom lovade att vi skulle slippa styrka idag ;)
Men iaf. Skolan var vanlig. Inte dötrist, inge rolig. Satt i cafét och snackade, hade massa lektioner.. Typ. Slutade vid 3, våran senaste dag! Asså jag älskar vekligen vårt schema.. Har jag sagt det redan? Det är i alla fall grymt, känner flera som går i 8an och slutar typ 4?!
pusspuss <3


Ego bilder! XD







Hahah. Och jaa, jag tycker det är okej att vara ego ibland. Det är faktiskt bara bra! Sen ska man inte överdriva och bli fjortis eller nåt men. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0