Typ träning sen grööönan!

Tjeena!
Inte hunnit skriva något tidigare idag, har inte haft tid.

Men imorse vid 10 fick jag skjuts med Annie och Karin till Salem och träningshallen. Där var massa folk, gymnaster och ledare från både Tumba och Salem och sen så var också en elittränare där. Jag tror har tränade Stockholms bästa damlag i truppgymnastik, en av de tjejerna var också med.
Han gick igenom massa grejer, först trampett, sen övade vilite med h ans hjälp. Jätterolig! Fick lite beröm också, hahah..! ;)
Sen var det paus, då lekte vi lite på tumlinget och körde flickisar, volter och saltos typ. Sen hade han genomgång i tumbling också. Men jag har inte v ara med sen på övningarna, bara någon, för jag skulle gå.

Jag och Maja skulle nämligen in till grönan och träffa Emelie och Amanda från Sportscamp! Saknar dom..
Men det blev inte så tyvärr. När vi var på bussen i stan smsade jag dom, då hade dom åkt redan?! Dom hade i och för sig varit där från 10 imorse, och vi kom in vid 3.. Men ändå. Jag ville ju träffa dom.. "/

Så Maja och jag var på gröan själva istället. Det kändes typ som om hela åttan i Broängen var där? Hälsade på 2 från vår klass och typ 4 från paralellklasserna. Nice! :P



Tog tyvärr inga kort idag.. =( Tänkte göra det, men jag lixom glömde, hehe!
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0