17.56

Tjena mittbena!

Nu är jag hemma från tumba, så tänkte väl typ berätt lite om dagen och så..

Skolan var typ okej, kommer typ inte ihåg vad vi gjorde men. Jo, hade lite matte, engelska och idrott. Sen var det fysik då vi började med brobel-prodjekten! Roligt faktiskt, inte för att vi gjort så mycket man aja.  För er som inte vet vad brobel är så är det en tävling och fest vi har i vår skola, istället för nobel.

Men sen efter skolan gick jag och Maja som sagt ner till tumba. Och sjävlklart började det regna just när vi skulle gå haha.. Hade paraply men blev ändå blöt? Hm..
Men  där såg vi lite folk och så. Köpte en ny mascara, efter att ha letat i hela affären så frågade vi sen och då fanns det typ i kassan, haha..
Sen köpte jag en ***** till mamma också! Hon fyller år på..torsdag.  Och sen till sist var jag tvungen att gå in på apoteket, hahah, det var lixom bara vi och massa gubbar där inne! Men köpte lite ansiksgrejer iaf.. Ni vet de där som Vanessa Hudgens gör reklam för och så. Hoppas de är bra nu.

Juste, fikade gjorde vi också. Världens äckligaste chokladbollar..! Aldrig igen säger jag bara.. Euw.

Sen gick vi hem. Snackade om lite väl privata saker kanske för att vara ute bland folk, och pinsamt blev det när vi märkte att en tjej gick precis bakom och måste hört en massa! Hahahahahaaha Maja! xD


VARNING! Köp aldrig dessa chokladbollar på fiket i Tumba Centrum..! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0