Grattat Elin i förskott

Tjeeeena!
Nu kan jag berätta vad jag gjort det senaste dygnet.
Jo, min kompis Elin fyller år nästa vecka, så jag, Emma, Emma och Malin hade planerat en typ överaskningsfest för henne! Hon trodde att jag var sjuk och att Emma B inte var hemma. Se skulle hon bara träffa Malin och Emma W, och när hon då ringde på hos Malin kom alla vi där med tårta och sjöng! =)
Hon blev glad.. ;)
Sen sov vi där inatt då. Snackade, körde charader och kollade massa personer på fb och i skolkattaloger. Kl 11 typ var vi ute på gräsmattan och förberedde oss för träningen som börjar på onsdag haha! Nej men vi tävlade och höll på typ.
Sen sov vi på deras stora roliga soffa, haha! Liite trångt menmen..

Och idag då så hämtade mamma mig, sen har vi målat lite ute och nu fikat precis. ;)
Snackade med maja nyss, hon är på landet så kan inte åka in till Ung08 nånting!! Tråk..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0