Brobelfesten

Heeej!
Jaa, igår var det ju som atyp alla redan vet, Brobelfesten i vår skola. Skitkul!

Efter skolan gick ja hem och duschade och så, sen gick jag ju till Maja och vi tjejer fixade oss tillsammans. naglarna, håret, sminket, kläderna.. Bilder kommer!
Sen skjutsade pappa upp oss till skolan, var där vid halv 6 ungefär. Sen började minglet, en "drink", massa snack och foton. Alla var skitsnygga! Tjejerna hade snygga klänningar, och killarna hade liksom kostym och grejer, var fett söta ju.
Sen gick vi in i aulan. Blev nöjd med bordsplaceringen, satt bredvis Gustan och Robin, och mittemot satt Salman, Maja och Darine. Nice.
Först var det förrätt, inte äcklig men inte det godaste jag ätit. Sen mitt i skulle jag, Max och Gustav upp på scenen! Det gick serisöst bra, fick mycket applåder och kommentarer i alla fall. Fast vi kan bättre. ;)
Sen var det varmrätt, hon som serverade spillde på mig (!!), och så prisutdelningar hela tiden, Karin vann mattepriset, så stolt! Hihi. Nej men hov var verkligen värd det.
Sen  var det pause ett tag också, ut och mingla igen typ. Och så in igen, lyssna på andra framträdanden, prisutdelningar o.s.v. Annie, Maja och Linneas film vann engelskan. Så den visades upp, haha.. Och jag var med också, skämde väl ut mig där. Menmen. Och nästa prisutdelning, slöjden, vann Karin och Maja, igen! Och nu till det värsta på hela kvällen. Jag vann inte ett skit. Är serisöst både sur och ledsen, alla andra vann ju typ?! Och ändå var jag nominerad i 5 st. En var tyvärr inte obligatorisk, så fick inget för flest nomineringar.. -.-
Efterrätten var god iaf. Typ nån glassgrej.
Sen var det slut på kvällen. Det gick alldeles för snabbt, nu är liksom hela brobel över! Så tråkigt. och jag vann inte ens nåt.. Eller jo, fick en biobiljett och presentkort på Tonnårstankar för att jag var med och sjöng. Alltid något, antar jag.

Sammanfattning nu då. Kvällen var helt klart lyckad, alla var skitsnygga och uppträdandet var okej. Men det som var sämst var då att jag inte vann nåt. Skit också! Aja, jag får väl skylla på juryn eller nåt. Hehe.. ;)

Juste, bilder kommer senare. Tog inga själv, så måste vänta tills dom finns på facebook...

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du lägga ut erat framträdande på brobel???

2010-12-12 | 13:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0