Förberedelser för allt

När man har som mest roliga grejer att blogga om, så har man självklart inte tid.

Så är det för mig. December är som vanligt den månaden då man har fullt upp, håller ni med? Det sista ska vara klart i skolan, man ska hinna köpa julklappar, träffa massa människor, lucia och nu även Brobel. Har mycket att fixa, därför hamnar bloggen i andra hand juste nu.

Lite kort om vad jag har gjort då. Igår blev det att köpa lösögonfransar och julklapp till Fanny. Och både igår och idag har jag Max och GUstav övat inför imorgon, då vi ska sjunga på Brobelfesten. Ska bli kul, och jag tror faktiskt det blir bra! Micke sa att vi kunde spela in låten i studion sen och typ göra en video till.. Spännande?

Nu har jag i alla fall testat smink ochhår inför imorn tillsammans med Fanny. Det blir nog rätt bra faktiskt. Hoppas jag. Jag lovar att ni kommer få värsta bildbomben sen från Brobel!


En fråga som jag inte ens själv kan svara på, varför heter min blogg pinkpebbles? Vad har det egentligen med mig att göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0