Globen

Nu drar jag iväg mot Globen och Idolfinalen 2010!
Ska bli sjukt kul att se allting live, och troligt vis är ju alla Idolerna där också, hoppes det. Vill se snygga Olle ju, haha!
Men innan vi åker dit ska vi äta, tiamat. Har aldrig ätit det, är det gott? Äckligt? Hm..
Puss, hoppas ni har det bra hemma i tvsoffan medan jag är i Globen! Haha..xD
 


Förresten, har ni hört att pressen säger att Jay och Minnah är tillsammans? Tror ni på det och vad tycker ni om det? Själv vet jag inte, Jay har ju liksom tjej?

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV; tack så mycket vera! saknar dej så himla mycket, vi måste ses snart! :) <33

2010-12-12 | 18:37:21
Postat av: emelie

tack så mycket vera! vi måste verkligen ses snart, saknar dej massa! :( <33

2010-12-12 | 18:38:02
URL: http://emeliealexandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0