Helgen

Hejhej!
Nu har jag inte skrivit på hela helgen. Igen. Jag skyller på att jag haft sjukt mycket för mig, och ändå har jag inte hunnit med allt? Hm...

Fredag:
Först skola som vanligt, tänker inte skriva mer om det.. Senare åkte vi till en thairestaurang och åt middag, rätt gott faktiskt. Och efter det åkte vi vidare till globen och idolfinalen! Riktigt kul faktiskt, fick ju se alla idolerna live, inte bara finalisterna. Träffade My, en tjej från träningen, och så var Max där men han såg jag ju inte.. :(
Finalen var grymm i alla fall, och jag tycker att det var rätt att Jay vann! Vad tycker ni?

Lördag:
Först åkte man iväg och köpte en julklapp och så, sen var det hem snabbt innan vi gick iväg igen på julpyssel! Varje år nu så är vi hos familjen Tönners tillsammans med Bartos och julpysslar och har det mysigt. Gjorde ljus, tvål, tomtar osv. På kvällen gick vi till lavretsbacken och åkte, skitkul tills några småkillar körde över mitt ben och in i Fannys revben?! Aj..
Men en riktigt kul dag var det i alla fall! :)

Söndag, asså idag:
Har varit dötrött hela dagen. Jag vill verkligen ha jullov nu! Men vi tjuvstartade julen idag faktiskt, för vi klädde granen här hos pappa! Den blev jättefin.
Och sen var vi på middag hos farmor, så nu är jag helt proppmätt.. Tänker lägga mig typ nu, så trött asså. helt sjukt.
Pusspuss.



För er som inte orkade läsa texten, haha.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0