Hemligt uppdrag..?

Tjatja!
Idag är det alltså onsdag, och bara en vanlig skoldag kvar innan jullovet! På fredag ska vi ju till moskén och museum och sen på måndag är det bara hejdå. Nice!
Idag har jag inte varit på många vanliga lektioner precis. Först halvtimmen gjorde jag ingenting, jag och Max gick bara runt och letade efter Micke som aldrig kom. Typiskt honom haha.. Skojja.
Sen åkte klassen och vår bildlärare till Tumba konsthall och kollade på någon liten utställning och gjorde lite övningar där. Det var faktiskt rätt kul.
Efter dte skippade jag och Max matten och gick på tidig lunch. Sen efter det fixade vi lite med Micke. Det är typ hemligt vad vi ska göra, men kan säga att det blir bra iaf! Ni kommer få veta om typ någon månad, kanske två. Spännande?

Ikväll ska jag för övrigt träna. Har inte varit där på en och en halv vecka! Kommer ligga efter känner jag..
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0