Hemma

Hallå där, nu har jag äntligen kommit hem från Tumba. Blev en benvit oversize t-shirt, pärl-örhängen, hårspännen, sminkbortttagning o.s.v. Lite smågreje sådär, men det kostar ju ändå en del.. Fast jag köpte ju i och för sig dubbelt av smågrejerna, måste ju lixom ha grejer både hos mamma och pappa. Jaja.
Det var förresten någon anonym (varför vara anonym hallå?) som frågade vad jag har för storlek i kläder? Och svaret på det är olika. Beror på var det är för klädesplag, men oftast blir det M eller S, eller 38 eller 36 då. Men det kan som sagt variera!


Jag just nu, trött och ofixad. "/

Kommentarer
Postat av: Michelle M Källström

Ja verkligen, tack du med! (:

2010-12-29 | 19:42:42
URL: http://mjbkm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0