Hiss/Diss

Tänkte göra en snabb hiss eller diss. Bara för att jag har lust.


UGGS - Varma coih sköna..Kan det bli bättre för ett par vinterskor? Nej, skulle inte tro det! Älskar mina, så mysiga! Däremot tycker jag faktiskt att man kan kosta på sig något med lite bättre kvalité, måste ju inte vara äkta men man borde kanske inte köpa det billigaste med sämsta kvallitén heller. Tycker jag då.

Fester - Jag kanske låter så där typiskt tjejig, men hur kul är det inte att få fixa till sig extra mycket ibland? Med klänning, klackar och snyggt smink. Bara en anledning till att längta till Brobel, wiho!

Egen stil - När jag säger egen stil tror jag att många tänker på det där lite för överdrivna. Men det är inte riktigt det jag menar! jag menar bara att man ska våga lite mer, klippa av allt hår om man vill eller mixa alla färgerna tillsammans. Why not liksom? Världen vore roligare om fler vågade sticka ut lite mer..




Stress - Stress är det hemskaste osm finns. Jag brukar inte drabbas så, men usch vad jobbigt det är när man helt enkelt har för mycket att göra! Ibland vill man liksom pausa tiden och bra sova ett tag. gud så skönt..

Telefonförsäljare - vad är meningen egentligen? Vem köper grejer direkt på telefon, utan att ha läst mer eller kollat på det? Nej, att tro att man säljer bättre när man ringer mitt på dagen när ingen är hemma.. Jag vet inte hur företagen tänker ibland. Weird asså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0