Julbilder och julklapparna!

Börjar med lite fina julbilder, under kommer bilder på mina julklappar!


Julgrupp, julkrubba, ljusstake, pepparkakshjärtan. Juligt.


Julklappar under granen!


Juloutfit. Gammal klänning, nya tightsen från bikbok och mysiga tofflor.




Mina nya älsklingar! Så grymt snygga och sköna! <3


Pyjamasbyxor och en t-shirt till. Gulligt!


Två böcker.. På engelska! xD


Nagelkit, med nagellack och nagelsmycken.


Jättesnygga ringar från Fanny. En döskalle och en ros!


Eclipse filmen och Måns Zelmerlöfs julskiva! Fick det tillsammans med Fanny.


Fotoram. Men nej, ska inta ha bebisbilder i den haha!


Presentkort på H&M, och det lilla gosedjuret bredvid, haha!


En dataväska...


... och en till dataväska! Om ni undrar så fick jag två för att jag skulle få välja.. En ska skickas tillbaka. Men nu är då frågan, vilken ska jag behålla? Båda har både för- och nackdelar..Hm.

Ja det var julklapparna jag fått! Plus det jag idigare lagt upp från pappas minijul, och så lite extra som inte fotades.. Riktigt glad över allt, en lyckad jul!


Kommentarer
Postat av: zaida

grymt fina skor ;)

2010-12-27 | 16:07:08
URL: http://zaida.devote.se/
Postat av: Agnes

Hej!

Varifrån kom nagelgrejerna?

2010-12-28 | 19:59:01
URL: http://sverigebruuden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0