Leraskulpturer och luciaträning

Tjena!
Ojoj, snacka om dålig uppdatering det har varit nu.. Får helt enkel sammanfatta lite kort;
Igår var det alltså först skola som vanligt, kommer inte ihåg om något speciellt hände. Sen efter hängde Annie med hem till mig, och lite senare gick hon hem och jag och Fanny åkte in till stan och mötte mamma. Sen åkte vi vidare till Cybergymnasiet på öppet hus! Innan jag kom dit var jag typ helt inne på att går där, det verkade skitbra.. Men väl där, nej det var inge vidare. Fula lokaler och ingen såndär jättebra stämning, så det är inte värt att åka så långt för att komma det. Jakten på det bästa gymnasiet fortsätter imorn!

                     

Idag på morgonen kom Annie hit och vi pluggare. Hade sovmorgon, och tog den tiden till att göra so. Inte så kul kanske, men det behövs. Sen var det skola då. Hade bild då vi gjorde typ kroki i lera, rätt kul faktiskt! Sen hade vi matte och so, inget mer med det. Sen var det att vänta en timme i skolan tills luciaträningen skulle börja, då köpte jag och Maja varsin O´boy på cafét! Fösta gången jag handlar där.. Gott var det i alla fall!

Och så luciaträning. Gick sådär, mitt solo blev inge vidare enligt mig. Det hördes att jag är förkyld. I övrigt så sjöng vi bara igenom alla låtar, tråkigt.

Nej nu blir det att tagga för träningen senare. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hörde att du inte trodde maja när hon sa att de inte ges ut något studiebidrag på cybergymnasiet.

Det är helt sant, jag tänkte bröja där men sen när ja fick höra utav en lärare på skolan att man går för kort tid i skolan för att kunna få något bidrag ångrade jag mig.



Jag h ar en kompis som började på skolan det sas ingenting om uteblivet studiebidrag men han har inte fått studiebidrag på två år.



Man har heller inga typ påsk/sport/höst lov för att plugga in tiden. :P



Skulle inte välja cyber om ja va du ^^

2010-12-01 | 18:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0