Liten årsresumé av 2010

Vintern 2010

Åkte sidor i Romme, härligt!

Jag tyckte dessa kläder var snygga? Haha, nu tycker jag att de är dötrista. Ingen stil alls?


Våren 2010

RM i Helsingborg. Jättekul trots att det inte gick så bra haha!


Pappa flyttade in i nya huset och jag och kompisarna invigde solaltanen! Härligt!


Skolavslutning, slutade åttan!

Sommaren 2010


Spenderade två veckor på saltarö med mamma och Fanny, blev bruuun! ;)


Hade världens underbaraste vecka i Norrköping där jag träffade massa fina människor, älskar er! <3


Hade massa roliga dagar tillsammans med vänner.


Söta sommarkläder!

Hösten 2010


Blev ledare för en barngrupp tillsammans med Mickis! :D


Återträff på Kolmården med bästa sportscamp människorna!


Klippte lugg, wiho! xD

Vintern 2010


Uppträdde flera gånger för skulan under terminen, bla sola på lucia.


Äntligen var vi nior och gick på Brobelfesten! ;)


Vaknade och såg en ren på altanen?! Haha!


Hade TVÅ mysiga julaftnat med fina julklappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0