Min underbara dag

Som jag sa tidigare, så tillbringade jag denna tisdag inne i stan med världens finaste människor!
Jag och Maja åkte intill centralen och där träffade vi först Lova, så sjukt roligt att träffa henne igen! Lika söt och rolig som vanligt var hon. Sen mötte vi också Felicia där, nice! Inte träffats sen i sommras? Sen gick vi i alla fall till hötorget där vi först träffade underbara Amanda och så saknade Linda som jag inte heller träffat på sjukt länge!
När vi träffat alla så gick vi och fikade på Espresso House, mys! Satt där och snackade i ett par timmar, snackade om allt och alla. Drack varm choklad och åt nån chokladgrej. Fick lite hjälp med den av Lova haha..
Sen var Linda tyvärr tvungen att gå, men hon bor ju i Nacka så vi borde kunna träffas snart igen! Vi andra gick sen vidare, kollade i några affärer, Butterix och BR, haha! Vi är ju så mogna.. ;)
Sen blev det tyvärr hejdå, med massa kramar. Saknar er redan tjejer!


Tillsammans är vi bara bäst! <3

Kommentarer
Postat av: emelie johansson

så himla fin header du har gumman! har du gjort den själv? :O <3

2010-12-28 | 23:09:10
URL: http://emeliealexandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0