Öppna hus ikväll igen..

Hallå hallå!
Igår blev det ingen träning för min del. Eller asså, kom ju dit och så, men jag och Michaela körde fristående i 3 timmar. Nu är det klart och gymnasterna blir bättre och bättre. Tur det, för det är inte långt kvar till tävlingen!

Idag i skolan hände inte så mycket, spanska idrott, engelska, slöjd. Jag och Maja råkade ha likadana tröjor på idrotten och inte nog med det, det stod innebandy på dom! Hoppas ingen trodde att vi är proffs eler nåt, vi suger haha..
Sen han jag typ  inte med nåt på slöjden, dö jag Max och Gustav gick iväg med Micke och övade lite för Brobel. Det kommer bli kul, OM INGEN BANGAR! "/

Ikväll sk ajag på två öppna hus, så missar anvlutningen med lilla gympagruppen, tråk. men ska i alla fall till Tullinge gymnasium och sen vidare till ett gymnasium på gullmarsplan typ. Nice.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0