Sankta Lucia

Hallå!
Idag är det lucia! Har ni sjungt i lucatåget, bakat pepparkakor och fikat precis som jag?

Kom till skolan imorse och började fixa inför lucia. Såg ut som värsta muppen i lucialinnet. Aldrig igen! Men när det var 20 minuter kvar tills vi skulle köra, så var fortfarande inte Max och Gustav där! Ringde Max, och när han svarade sa han att han försovit sig. Men han kom sen så. Och så skulle jag få tag i Gustav också, men hade inte hans nummer. Så jag och Karin sprang genom hela långa korridoren i våra fina tärnkläder för att få hans nummer av Petra haha.. Men så svarade han inte ens! Så vi körde utan honom, Roffe spelade istället. Det gick väl sådär, helt okej. Resten av grejen gick också okej faktiskt. Lite falskt här och var bara..

Sen var det fika i klassrummet, och så engelska där jag fick VG, yeey! Och sen var det äcklig lunch, gröt alltså, och sen var det hemkunskap. Vi bakade pepparkakor, jag Maja och Max gjorde tillsammans, bästa asså! Vi pressade med kristyr också, inte så vackert kanske..men gott!







Fina va? Gillar den sista mest haha.. Max pressade verkligen på allt, och tills lut luktade den typ fisk?! Och så gillar jag Max snygga toffsar, visst ser han ut som den lilla tjejen i Monsters Inc? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0