Sorry..

Hejhej :)
Asså ledsen att jag typ inte bloggar nåt.. Det är typ mycket nu, har inte tid riktigt. Förutom det vanliga plugget och träningen, så är det massa gymnasiegrejer och förberedning till Brobel osm är nästa vecka.

På tal om gymnasiet, så var jag på ett öppet hus igår igen. S:ta Raghnhild i Östertälje, verkade faktiskt fiktigt bra! Men ska ju förståss fortsätta kolla runt.. (a)

Idag var det skola. Men inte helt normal dag kanske. Halv 12 hade vi luciaträning i aulan, gick väl sådär. Körde aldrig solot då, utan jag Max och Gustav övade mer senare på dagen, skippade svenskan.. Men jag tror att Last Christmas blir skitbra, vi börjar få till det. Men om vi ska spela på Brobel också.. Vore roligt, men vi tänker bara köra om vi käeer oss riktigt säkra. Vill liksom inte att det blir fel eller nåt då. Så ja, vi får se hur det blir med det. ;)
Puss! :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0