Tisdag

Tjaa!
Idag var Maja sjuk och alltså inte i skolan.. Och Annie gick också hem och var sjuk efter lunch. Skolan var lugn iaf. Frågesport, redovisning, och så satt vi bara och snackade under en halvklass lektion. Om det där läskiga terrordådet i stan.. Usch. Och juste, fick veta att vi ska till en moské på fredag?! Inget fel med det, utom att jag kommer se ut osm en mupp efterson att alla tjejer måste täcka håret. Alla andra klasser får liksom gå på julmarknad och grejer. Lite orättvist? Jag skyller på Peter.. -.-

Efter skolan åkte jag ju till framopr och bakade. Det blev typ 16 hjärtan som vi dekorerade med kristyr och godisar. Typ hälften av allt är väl i min och Fannys magar nu haha.. Gott var det, men ångrar mig nu. Kommer inte kunna äta nåt på flera veckor känns det som, efter allt godis plus middag och efterrätt! Ojoj..

När jag kom hem gick jag ut och mötte Maja, stod och snackade om allt medan jag frös ihjäl.. Krya på dig och hoppas du kommer imorn! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0