Två grymma dagar

Chacha!
Har haft mycket roligt för mig igår och idag, så har inte haft tid för bloggen! Här kommer en liten sammanfattning;

Igår:
Åkte in till Skärholmen med kompisarna och julshoppade! De sista julklkapparna är köpta, känns skönt. Det ända jag köpte till mig själv var ett par typ spetstights, resten får vänta tills efter julafton. Var där hela dagen iaf, käkade taccogrej, köpte julkklappar.. Och juste, träffade vår bildlärare också! xD

Idag:
Ställde mobilen på 07.15 imorse. Varför skulle jag upp så tidigt på jullovet kanske ni undrar? Men det var helt klart värt det! Jag och Maja åkte nämligen först in till centralen, där vi träffade Amanda, världens skönaste människa asså! Och tillsammans åkte vi vidare till Kallhäll. Vi skulle träff Sofi och Ellen, ås vi gick in i deras skola. Ingen fattade att vi var besökare, lärarna började snacka med oss om vi fårr bra betyg, och så sa dom vi ses efter jul? Snacka om dålig koll på "sina elever". Men sen träffade vi iaf Sofie och sen Ellen, skitkul! Sprang och letade efter Kalle också, hälsade typ lite men sen drog han. Dissare.
Vi gick iaf och åt på en pizzeria, snackade, sen skulle Ellen klippa sig så vi hängde med dit. Efter det satte vi oss på nåt läskigt ställe, typ ett muséum, och bara snackade, tills en gubbe kom och vi sprang iväg.. Haha.
Sen skulle vi dra. Det blev ett snabbt hejdå där, Sofis buss var redan där så hon var tvungen att springa och sen kom vårt tåg.. Vi åkte asså mot stan igen och så vidare till Tumba. Och Amanda hängde med, haha! Gick runt i Tumba en stund, men fanns liksom inget att göra så hon åkte sen igen. Menvi träffas ett gäng ppå tisdag också, nice! Så jag och Maja tog bussen hem, när det till slut kom efter en kvart? Frös ihjäl asså, shit..

Tog tyvärr inga bilder idag, hade fullt upp att snacka och ha kul liksom. Så var det med det. Puss hej!


Kommentarer
Postat av: aye

Hejhej :)

Allt bra med dig?

Super fin blogg<3

2010-12-22 | 20:32:56
URL: http://ayesworld.devote.se
Postat av: Phillipaida

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-03-29 | 17:07:00
URL: http://phillipaida.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0