"Juldagen"

Hejhej!
För mig är det ju typ dagen efter julafton idag, därför är uppdateringen låg! Har fullt upp att fixa med julklapparna ni vet, hihi.
Men här är iaf lite bilder från igår!


Här har ni renen som jag skrev om igår. Häftigt va? Både sjukt och rolig tpå samma gång liksom. En uppstoppad ren med en röd mule. Hahaha, slår vad om att ingen av er har haft Rudolf hos er på julen!


Min juliga outfit.. Första gången på typ ett år jag använder denna tunika!


Mi julklapp från Fanny var väldigt personligoch rolig.. Marsmallowfluff! Wiho!


En parfym av farmor och farfar, "Little kiss"...


... Och ytterligare en parfym av pappa! pureDKNY :)


Två presentkort, ett på MQ och ett på KICKS!


DKNY datorfodral, tyvärr lite för litet.. Jaja, få användas till något annat!



Ledsen för lite halvdanna bilder, det kommer inte hända igen! För sist men inte minst så fick jag och Fanny en...

... En systemkamera! Nikon D3100. Lycklig! :D

Förutom detta fick jag även kameraväska, fotograferingsbok, underställ, godis och två tröjor från Banana Republic. Tack, tack tomten! (a)

Kommentarer
Postat av: Trondamy

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-08-25 | 13:54:27
URL: http://trondamy.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0