Tråkig lista

1. Namn? Vera Linn Belaieff
2. Ålder? 15 år
3. Bor? Tumba/Uttran
4. Bor tillsammans med? Mamma och lillasyster , varannan vecka pappa och lillasyster
5. Husdjur? japp, världens finast katt
6. Trivs du där du bor? aa då
7. När är du född? 31 maj 1995
8. Klass? 9a
9. Vilket år tar du studenten? 2014 tror jag
10. Något jobb? neej, om inte gympaledare räknas? lön får jag ju iaf.. ;)
11. När ska du sova ikväll? det får jag se
13. Duschat idag? aa
14. Kramat någon idag? japp
15. Pussat någon idag? nepp
16. Vad har du ätit? frukost, julbord (igen) fruktsallad och godis..
17. Dagens klädsel?jeans och randig tjöja, basic
18. Dagens smink? inget!
19. Dagens sötnos?Fanny kanske? :)
20. Dagens roligaste? Jag själv, hah! Och syster..
21. Har du många vänner? japp, bästa
22. Hur många har du kysst? typ.. haha vad ska man räkna med?
23. Vem kramade du senast? mamma
27. Vilken sport? Det som går på tvn
28. Vem pratade du med i telefon senast? Maja <3
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Från Maja, :/

FAVORIT

31. Film? typ.. eclipse?
32. Låt? olika hela tiden, men nu firework typ
33. Mat? dillkött, hihi
34. Dryck? julmusk kanske
37. Stad? Stockholm.. Vad jag vet.
38. Land? Måste väl säga Sverige.. och alla varma länder!
39. Ämne i skolan? vet inte, beror på
40. År? va? det här året kanske, 2010?


SENASTE
41. Personen du tänkte på? Lova
43. Gången du spydde? oj.. typ nåt år sedan?
44. Gången du grät? onsdags.. -.-
45. Pizzan du åt? onsdags i Kallhäll 
46. Gången du var i göteborg? typ 5 år sedan
47. Gången du var i stockholm? onsdags.. eller centralen då iaf. Annars förra fredagen.
49. Gången du var hög? aldrig..
50. Personen som såg dig gråta? pappa och Maja

ANTINGEN ELLER

51. Svart eller vitt? svart
52. Hund eller katt? Katt
53. Festa eller hemma och mysa? beror på.. heheh.
54. Tv-spel eller datorspel? spelar bara ssx3 eller sims2, HAHA! så båda..
55. Bästa vännen? Kan inte välja en <3
56. Kakor eller Bullar? kakor, om dom är mjuka..
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? ehh.?
58. Ragga eller bli uppraggad? bli uppraggad ;) 
59. Big brother eller paradise hotel? inget, båda är sämst
60. Svart hår eller blont? på mig? svart i så fall.
61. Blåa ögon eller bruna? GRÖNA!
62. Choklad eller lakrits? Cholkad såklart
63. Göteborg eller stockholm? STHLM
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. Coca cola eller fanta? Coca Cola
66. Pizza eller kebab? KEBAB
67. Randigt eller prickigt? randigt
68. Älska eller älskas? båda
69. Leva eller dö? leva såklart!


ANTAL

70. Personer du älskar? rätt många
71. Personer du hatar? ingen jag kommer på 
72. Personer som du sagt jag älskar dig till? familjen och några vänner och så.. vet inta antalet?
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? 1 
74. Glassar du ätit på en dag? haha, antaglingen för många..
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? ingen tror ja..?
76. Gånger du haft minnesluckor? inga stora ;)
77. Piercingar har du? antar att öronen inte räknas? Isf ingen..
78. Personer du saknar just nu? många <3
79. Gånger ditt hjärta brustit? 1, typ..

VEM

80. Vill du kyssa nu? Chase Crawford, haha! xD
81. Vad ska du göra imorgon? slappa hemma, få gäster på middag
82. Sjöng du senast för? sjunger hela tiden.. men nyss med Fanny
83. Hade du senast en msn konversation med? Maja
84. Spelade du tv-spel med senast? antar att det var Fanny nån gång
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? vet inte..
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen, kan inte kasta haha!
87. Förtjänar att dö? inte många
89. Vill du sova brevid inatt? han kanske..

VAD

90. Gör dig glad? familjen, vänner och blabla
91. Gör dig ledsen? personer som sviker.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? har inte tänkt på det än.?
96. Längtar du till? mellandagsrean och mina bananas <3
97. Tycker du om dina betyg? Skitnöjd! :D
98. Ångrar du mest i ditt liv? inget jag hade kunat ändra på
99. Är det värsta som har hänt dig? personligt
100. Är det bästa som har hänt dig? att jag föddes antar jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0