-

Ibland blir allt fel, utan att det är meningen.
Mitt liv ser så annorlunda ut jämfört med andras runt omkring mig.
Jag vill mycket, men vågar inte allt, får inte allt.
Jag är inte alltid så fri, lever fortfarande som man gjorde när man var liten.
Går till skolan, går hem, är med familjen, sover.
Sen börjar det om igen.
Livet känns riktigt tråkigt och fyrkantigt ibland.
Men det är ju mitt fel, bara jag kan ändra det.
Om jag bara skulle våga.
Våga ta risker, våga bryta traditioner.
Ta första steget, sen fortsätta gå.
Jag vill, jag ska.
Snart.

Kommentarer
Postat av: annsan

jag förtår prec hur du känner det är så för mi oxå, kan du berätta vad du tänker göra nu i ''förändringen'' behöver tips! kram

2010-02-10 | 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0