15.05

Tjoo! <3

Hemma nu från en riktigr slapp skoldag. Vi hade ju först sovmorgon till 10.20. Då skulle vi ha spanska ,men ingen lärare kom? Vi gick och fråga om hon var sjuk och det var hon. Men sen sa hon som vi fråga bah " Men jag sa aldrig att ni inte ska ha lektion!". Suck. Så vi hade spanska ändå, men en typ kandidat?
Fatta, om vi inte hade haft spanska hade vi kunnat ha sovmorgon till 12.40! xD

Menmen. Sen var det lunch. Vi gick till skolsköterskan och mätte oss, bara för att vi pratade om längd igår typ. Jag är 1.66 ! Växt typ 2cm på ett år... Vet inte om jag vill bli så mycket längre faktiskt. (A)

Sen hade vi typ bara en kvarts fysik, sen var det en typ föreställning i aulan som vi kollade på. Hahah, den var seriöst rätt bra! Skrattade iaf en hel del... xD
Och efter det slutade vi, så missade de tre sista lektionerna typ! (Y)

Juste, en sak till. Både sötnosen Maja och jag hade svartvit randiga tröjor idag! Hahah, måste sett helt sjukt ut när vi gick berdvid varandra... Men bara så ni vet, vi hade inte planerat det eller nåt! :P

Pusspuss! <333

Kommentarer
Postat av: Maja <33

hahahhahahhah, neej! Jag hoppas att alla förstog att vi inte planerat det, fast det är ju inte säkert ! :S <3333

2010-02-24 | 20:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0