Äntligen fredag igen!

Sha sha bloggen! xD
Skolan gar väl varit... upp och ner. Hade skitkul vissa stunder med Maja, hon typ brotta ner mig i snön? Men sen fick hon igen av mig och Linnea, haha... Gjorde däremot inte redovisningen i engelska idag, gör den på tisdag istället. Erik var inte där och Felix var inte förbered, så vi kunde inte idag... Bara jag och Miriam ville. Sen blev hon typ sur för att vi inte gjorde, men inte så hoppas jag! ^^
Hemma nu i alla fall. Tänkte ha en lung och rikgigt mysig fredagskväll med pappa och Fanny. Let´s dance, middag mys och så. <3
Pusspuss! <3

Kommentarer
Postat av: E mm a

sv; ja :) <3

2010-02-05 | 19:37:58
URL: http://emmaliberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0