Förlåt Maja för det jag sa på So:n! xD <3

Shaa! <3
Har inte uppdaterat nåt nu på eftermiddagen pga av att jag var tvungen att plugga... -.-

Menmen. Skolan då. Hade först idrott, suck. Körde basket, man kände sig ju riktigt dålig i jämförelse med Maja Annie, Karin och Linnea, hahah! xD
Sen fick vi tillbaka kemiproven och så. Fick VG+ ! ^^
På en långa rast ringde Max till Maja och fråga om vi ville komma till musiksalen och lyssna när han och Alex spelade. Så det gjorde vi, det lät skitbra! Max är seriöst grym på både gitarr och piano... Han ville att jag också skulle spela, han har hört mig lite förut, men jag ville inte nu. Pinsamt, jag är ju inte så bra. xD
Men sen hade vi slöjd och jag började med ett par mysbyxor. Ska vara svarta och så ska det stå Vera med vitt på rumpan, hahah! :P
Kisses! <333

Kommentarer
Postat av: Maja

vad sa du på so:n !? hahhahah,jag kommer ite ihåg att du sa något specielt faktist! xD <3333333

Fast alla vet väl hur jag är när det gäller att komma ihåg saker( inte särskilt bra ) Hahah, xD <333

2010-02-24 | 20:14:16
Postat av: max

tack vera göllig du är (:

2010-02-25 | 15:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0