Fredag <3

Tjaa! <3
Kom typ precis hem från Moa, sitter här och äter skorpor nu, haha... xD
Men i skolan hade vi iaf kemiprov. Tror det gick ganska bra. Sen slutade vi typ en och en halv timme tidigare, engelskaläraren var sjuk! xD
Då gick jag och Maja hem till Moa, där hon och Ellen redan var. Vi typ kollade på Hey Baberiba ( haha, hur stavas det? ) och sen lyssna på musik och snacka typ. Sen drog Ellen på träning... Vi typ snacka vidare och så. ^^

Nu chattar jag med en jag typ kände i lågstadiet? Hahah, shit så länge sen! xD
Men inga planer för ikväll, Let´s Dance blir det antagligen.
Pusspuss! <333

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: ja, haha. jag kommer också ihåg nästan allting. Alla sånger och så ^^<3

2010-02-19 | 19:03:13
URL: http://sofiabrandins.blogg.se/
Postat av: Maja

Hahahah, kan inte sluta tänka på det vi såg när vi gick hem.. ( BILEN ) Förstår inte varför man skriver sånt xD Skulle vara roligt att se när ägaren till bilen kom ut oc såg den ! Hahahahhah, vi skulle väntat och kollat! xD <333

2010-02-19 | 19:54:16
Postat av: Maja

Hahah, jag ska oxå kolla på let´s dance ikväll! Fattar inte att man kan vara så snygg som Mattias Andréasson eller vad han nu heter ... Man blir juh lite små kär !! <333 :D

2010-02-19 | 19:57:27
Postat av: Maja

WE LÖÖV EACH OTHER!!<3333 xD

2010-02-19 | 20:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0