Grym dag i Romme!

Shaa! <3
Jaa, som ni säkert vet har jag varit i Romme med skolan och åkt skidor hela dagen. Sjukt kul! xD
Nu är jag iaf hemma, tänkte väl berätta om dagen då...

Jag vaknade 5 (!!) sen åkte vi till skolan till 6. Mamma och Fanny skulle ju oxå med. På bussen satt jag med söta Maja, käkade godis och skrattade typ. Och Maja somna lite, med öppen mun, hahah..! xD
Men sen när vi var framme åkte jag med Annie typ hela tiden. Körde alla möjliga backar, gröna till svarta. Åkte ju oxå en del med Maja, Karin och Linnea, men dom kör inte lika bra som jag och Annie. Oj, det lär taskigt... :S

Men vi käkade och så tillsammans, hambrugare blev det... Sen åkte vi igen. Det var ju typ -10 gader där! Fett kallt, men ändå inte så, haha. Sydsidan var finast, där åkte vi mest.
På bussen hem satt jag med Maja igen, hemresan var helt klart roligare än ditresan! Satt och skrattade åt massor, sms:ade med Annie och Karin som satt längre bak och så. ^^

Nu kommer några bilder från dagen då. :P


Så himla fint väder ändå... Himlen var blå, första gången på länge eller? ^^


Hahah, bjuder väl på den... xD Att man ska vara så ful i backen, suck. -.-


Annie i hörnet... =) Vi skulle precis ner för en av de svarta backarna!


Maja i bussen, ville inte vara med på bild... Men det fick hon ändå, mohahahaha!

Kisses! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0