@ Majas place

Tjoo! xD
Är hemma hos finaste Maja nu. Gick hem hit efter skolan. ^^
Skolan var typ normal, eller Karin och Linnea var sjuka, så det vara bara jag Maja occh Annie...
Iaf. Hade håltimme också, så gick vi hem till mig och käkade nudlar. Hahah, vi hade ingen god smak, så vi blanda typ i allt möjligt! Allt från timjan till dressing... xD
Usch så äckligt det blev, hahah.
Men nu har vi typ bara suttit vid datan, chattat med folk. Haha, roligaste konversationen på länge med en person! xD
Och så har vi töntat oss framför spegeln, Mohahahahah. xD

Nu lyssnar vi på typ skitkonstig musik? Seriöst, vet inte vad det är, hahah. Jag ska förresten till mamma idag igen, det är fullt hos pappa. Men haha, hantverkarna från Dalarna är kvar, och dom tar lixom min och Fannys sängar!! Byta lakan sen kan man ju säga... ^^

Pusspuss! <3333


Kommentarer
Postat av: E L I N ♥

Sv: Yes, flätor är fint :)

kram

2010-02-16 | 19:41:14
URL: http://ekva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0