Måndag 18.03

Tjoo! <3
Är hemma hos pappa nu. Har tråkigt, Fanny är på träning, pappa på styrelsemöte,teven funkar inte, datan är seg... -.-
Aja, jag överlever.
Skolan var väl okej, skrattade på so:n med Maja igen. Haha, det börjar bli en vana för oss, alltid säger nån nåt kul på Peters lektioner. "Paul Gabor", hahaha! xD
Sen på slöjden var inte läraren där, så va hade typ en spanskalärare? Hon sa fel till mig, så nästa gång måste jag sprätta, suck. Hatar det, jag skulle varit klar om hon inte varit där! (a)
Aja, jag överlever antagligen det också.
Pusspuss! <333

Kommentarer
Postat av: FRIDA

jätte fin blogg :D

2010-02-01 | 18:55:31
URL: http://pusstibbling.blogg.se/
Postat av: Josefin the prinsessa

sv; Tack du! Och detsamma.



Hur mårs det?



/ Josefin.

2010-02-01 | 19:28:31
URL: http://josefintheprinsessa.blogg.se/
Postat av: Maja

Hahahhahahhahhah xD

2010-02-02 | 13:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0