Min fredag

Gogmorron alla! <3
Sorry att det inte blev nån uppdatering alls igår, hade verkligen ingen tid för datan! Men tänkte berätta om min fredag nu istället... ^^

Skolan var typ en helt vanlig dag, slutade sent men sen var det lov iaf. Då drog jag, Maja, Hanna och Max hem till mig. Gjorde väl inget speciellt, snackade, Max spela gitarr... Hahah juste, på vägen hit höll Max och Maja på att typ mula varandra. Och sig själva? Hahah.
Matte skulle egentligen också ha kommit, men det gjorde han aldrig?
Aja. Vid 6 gick alla hem, gick med dom en bit.

Sen fick jag riktigt brottom! Ni vet att jag skrev att Maja och dom skulle på nån fest? I skolan messade som sin tränare och fråga om dom fick ta med en kompis. Haha, så jag hängde med! xD
Den började 7. Så på en timme skulle jag äta middag och fixa mig?! Stressigt, men jag han iaf.
Majas mamma skjutsade dit, det var borta i Vretarna typ. Körde liite fel först, hehe.

Men festen då. Jag var inte alls nersöv eller nåt i bbilen, men sen när vi var framme så bah ; Shiit, vad gör jag här?!. Hahah. Kände iaf några ju, Maja, AnnieKarin, Linnea och Jessica. Men det var bara typ 15 pers där?! Roligare om det varit fler, men det var kul till och från ändå. Bara 3 killar förresten... Och alla var små och ingen snygg, typiskt! xD
Hahah, men det var typ som en fest man alltid hade förut, med limbo, dans och godis.

Vi åkte iaf hem vid halv 11 typ. Sen hemma typ gick jag och la mig direkt? Var trött, och ingen annan var vaken så... xD
Förlåt Max för att jag inte svarade på sms:et förresten! =)

Pusspuss! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0