Morgoninlägg

Godmorgon!
Har sovmorgon till 10.20 idag, tror jag glömde skriva det igår?
Men det har jag i alla fall, skönt. ^^
Gick upp 8, så har gått om tid på mig... Hinner platta håret och plugga och så.

Nu till en annan sak.
Varför är det nästan ingen som komenterar?
Det blir liksom mycket roligare då... Och om ni läsare själva har bloggar, så komenterar jag självklart den tillbaka! ^^
Bara så ni vet... xD
Kisses! <333


H a h a, en mobbad bild på dagens outfit..! xD
(Mobilsladden är hos pappa och vet inte hur man fixar självutlösare på webcamen! -.-)

Jeans - Vero Moda
Linne - Vero Moda
Tröja - Gina tricot

Kommentarer
Postat av: Emma madicken liberg

Aw, tack :'') <3 men du då? du e fan sötast !

2010-02-23 | 09:15:34
URL: http://emmaliberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0