Nej, jag är förkyld!

Tjoo! <333
Hm, tänkte väl berätta lite om dagen dårå.
Imorse hade jag typ sjukt ont i lungorna eller något? Vet inte vad, men gick typ dubbelvikt hela morgonen. Men det gick över, och jag gick till skolan ändå.
Men söta Maja var ju sjuk! Hoppas du kommer tillbaka snart älsklingen! ^^
Hade i alla fall bild på morgonen, skitkul faktiskt. Sen sista lektionen var det engelska-redovisning... Fråga inte hur det gick.

Juste! Annie och Karin har hoppat av att åka till Romme?! Bara för att nån spelare från Usa ska träna dom då, och då dissa dom mig, Maja och Linnea i stället... =( Tråkigt, men det blir väl kul ändå, hah. xD

Nu tror jag att mina nudlar är klara... Så ska äta dom.
Kisses! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0