Onsdag 12.23

Sha sha! <3
Hemma från skolan redan. Slapp dag idag, igen.
Först imorse var en lärare typ sen, så vi började senare. Och tydligen skulle vi vara i en annan sal? Och ha ett annat ämne, suck.
Hade matte då, fick ha datorer! Asså gud så lyxigt för sjuorna som har det varje dag. Är seriöst avensjuk.
Men Majas och min data segade sjukt mycket, så det var ju inte så kul. xD
Juste, vi satte ihop två lektioner...
Så efter matten hade vi bara svenska, då vi bara läste lit och sen städade. Var tvungen att tvätta skåpen med en äcklig gammal svamp, euw..! Jag som typ precis kommit över min tras-fobi. (A)
Men sen slutade vi iaf. Jag och Karin gick hem, men Annie, Maja och Linnea stanna i skolan för att kolla på nån basket match?!

Ska nog ta nåt att äta nu. Chokladmuffins kanske. ^^
Pusspuss! <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0