Prov *2

Hellu! <3
Gick typ precis hem, solen lyser! Så himla härligt, sommarfeeling nästan. ^^
Idag hade vi ju förresten både engelskaprov och beep-test. :S
Engelskan gick nog helt okej, men hörförståelse är jag ju fortfarande sämst på. Sen beep-testet på idrotten gick inge vidare. Inte för att jag hade några förväntningar men... Sprang till 6.8. G eller G+ typ.

Juste, Maja, Annie och Karin ska tydligen på nåt disco idag med några basketlag?! Haha, vill ju också följa med! xD
Fast känner ju typ inga då. Kanske inte ens skulle komma några killar, då blir det inge kul. Hahah.
Själv har man träning ikväll igen. Fristående antar jag, har ju tydligen tävling om 2 veckor i det?
Aja, det löser sig väl. 

KärlekVera

Kommentarer
Postat av: Emma madicken liberg

sv, du e alltid så snäll :D <3

2010-02-25 | 15:12:48
URL: http://emmaliberg.blogg.se/
Postat av: Maja

Hahah, nej precis ;D <333333 LÖÖÖÖV YOU!!

2010-02-25 | 20:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0