Roligaste träningen på länge.!

Tjoo! <333
Är på väldigt bra humör nu, tack vara träningen.
Som jag sakommer vi börja träa på ett nytt sätt typ.
Idag körde vi tex dubbelflickis och flickis sträkt salto! Första gången för mig tror jag...
Men kul var det, fas än det inte blev perfekt. xD
Sen körde vi uppbyggnad också, men förövning till dubbelvolt. Och Benny sa att det nog skulle bli ganska lätt för mig att få till en dubbel... ^^
Hahah, det var inte bara själva gymnastiken som var rolig, utan hade också skitkul i ledet och i pausen... Jag var med Fanny, Emma och Elin H under träningen. Emma och jag sjöng och dansa till Elin Lantos Doctor Doctor, hahah! xD
Sen sa vi lite kul grejjer också.
Emma: Gud, jag är helt skakis.
Jag: Va?! Är du bakis?
Emma: Hahah, nej skakis! xD
Hahahahaha!
Sen blev det att vi sa typ "fjong" hela tiden? När vi skulle beskriva saker och så. :P

Men nog om träningen. Ska snart duscha, sen fixa inför imorron och så.
Har ingen aning om vad jag ska ha på mig?! Om inte jag fixar det dagen innan får jag alltid panik på morronen, heheh! xD
Pusspuss och Godnatt! <33333


Gammal bild på några i vår grupp... xD Två av dom har ju slutat också. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0