Tisdag 18.34

Nu är jag hemma.! xD
Dagen har varit väldigt bra faktiskt. Imorse hade vi bild, skulle måla nån slags färgskala, tror min blev ganska bra.
Sen hade vi lång lunchrast, trodde vi, så jag, Maja, Annie, Karin och Linnea började gå hem till Maja. Då smsa Max ba; Vi börjar nu.. Vi ba shit?! Jag ringde han, och då hade vi tydligen börjat en timme tidigare? Så vi skyndade oss tillbaka, kom typ bara 3 minuter sent. ^^
Förresten, tack Max för att du ringde!
På lektionen hade vi matteprov. Tror det gick bra faktiskt! Haha, Maja och jag fick komma tillbaka och ändra en fråga, för vi fatta sen att vi hade fel. xD
Menmen, sen slutade vi efter, typ 2 lektioner tidigare! Jippie! (a)
Då drog Maja och jag hem till henne. Skrattade sjukt mycket, som vanligt! Hahah, minns inte vad som var så kul men.? Sen tog vi massa bilder, inte fina, och kolla i gamla skolkataloger från Kassmyra. Hehe, vad alla var små! ^^
Men nu ska jag fixa lite här. Typ packa lite, på torsdag ska vi provsova i nya huset!
Kisses! <333

Kommentarer
Postat av: hemlis :)

jag är ganska intresserad av gympa så jag vill veta lite om ditt gympa lag. jag går själv på gympa och jag kan typ helskruv och sånt, är det någon som kan helskruv i ditt gympa lag. vad är det svåraste ni kan göra??

vill bara veta :)

2010-02-02 | 20:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0