Top-5-lista

Haha, sitter och typ googlar på snygga killar! har man tråkigt så har man...
Men i alla fall. När jag ändå håller på, täbkte jag att ni kan få min topp 5 lista med snyggaste kändiskillarna! xD

1. ZAC EFRON


O-M-G. Jag säger inget mer, han ligger alltid övers på listan! <333

2.  CHASE CRAWFORD

En nykomling på min lista...Men gud så söt! <333

3. ROBERT PATTISON

Mums, haha. Föredrar honom som Edward, men snygging helt klart! <3

4. TAYLOR LAUTNER

Wow. Har alltid gillat honom. Så charmig liksom! <33

5. NICK JONAS

Gulliga Nick. Och han är ju bara typ 3 år äldre? Kanske kan bli nåt här. Skojja. xD

Pusspuss! <3333

Kommentarer
Postat av: Maja

Alla var snygga förutom Nick Jonas.. Där gick du lite för långt tror jag :D Men annars har du ganska bra smak älskling! <3333

2010-02-09 | 20:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0