Torsdag, fredag och lördag...

Nu har jag ju inte uppdaterat på typ två dagar, men jag har gjort en hel del annat som jag istället berättar nu.

Torsdag:
Först en helt vanlig dag i skolan tror jag, minns inte om nåt speciellt hände. Men sen efter tog ju Annie och jag skolbussen ut till Annie, jag och Fanny skulle ju sova där. Vi typ snacka skit,kollade på Glee och Made In Sweden. Och juste, jag kollade på deras träning också! Haha, rätt kul... Där fick dom veta att han från usa jag skrev om, inte ska komma ändå. Så Annie och Karin ska till Romme nu igen, jippie! <3

Fredag:
Vaknade ju hos Annie, sen åkte vi till skolan. Rätt vanlig dag då också tror jag? Med skrattanfall såklart. Efter skolan gick jag, Maja, Annie, Karin och Linnea hem till mig, dom sov ju här och så. Men sen fixa vi lite här, sen gick till Ica och köppte massa godis och så. Senare gick vi ut en stund och träffa Max, Matte och Patrik. Men efter en halvtimme gick vi in igen, och käka taccos. Haha, Max fråga vad vi skulle göra, vilken film vi skulle se. Vi vill inte svara först, föra vi såg filmen Hannah Montana The Movie. Lite pisamt kanske! xD
Men vi kollade på den, sen låg vi och snackade, läste saker och gjorde testen från tidningar. En typsik mysig tjejkväll helt enkelt!
Linnea somna som valigt först, vid 1 ungefär. Jag och Annie somna typ 3, och Maja och Karin lite senare.

Idag, Lördag:
Vi vaknade och gick upp vid kvart över 10. Linnea var tvungen att går på en gång, hon skulle vara med på en basketmatch... Vi andra var kvar och hade kul. Vi byggde en kojja av alla madrasser och täcket, h a h a, men gud så mysigt! <333
Sen drog alla hem vid 3 typ. jag gick med söta maja, hjälpte henne bära och så. Och nu har man duschat och fräschat upp sig. ^^

Ojoj, riktigt långt inlägg det här. Hoppas nån orkar läsa, haha! xD
Puss på er! <333

Kommentarer
Postat av: Liza

Nej det var inte fristående på den tävlingen! <3

2010-02-13 | 19:29:32
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0