Tränat

Tjo bree! xD
Hemma nu efter att ha tränat. Vi körde bara hopp och fristående, hann inte med voltgolv... Men när det var typ en halvtimme kvar ringde vår tränares telefon. Han bah typ; "Va?! Carro, andas lugnt, jag kommer". Sen tog han på skorna ocg sprang ut. Jag fick typ panik eller nåt, undrade vad som hänt. Tänk om Carro låg på gatan med brutet ben? Eller om någon förföjlde henne? Heheh, det var mina första tankar...
Men senare ringde Benny mig, sa att han var påväg tillbaka. Men han sa aldrig vad som hänt! Antagligen var det inte så farligt... Tur det.

Nu tittar jag på Prodject Runway, det är rätt bra. Ska snart äta, sen blir det ingen mer bloggning för dagen....
Puss och godnatt, hoppas alla haft en underbar alla <3 dag!

Kommentarer
Postat av: hanna

säg till om du får reda på vad som hänt sen (a) :) <3

lite scaryyy

2010-02-14 | 20:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0