Torsdag

Tjoo!
Det blev ju ingen uppdtering igår... Så skriver väl om både igår och idag nu då! xD

Igår:
Var i skolan som vanligt. Slutade typ kl. 12, och då drog jag, Annie och Maja hem till Maja. Vi typ var inne på datan, käka glass och så, hehe. xD
Sen var det träning också, då fick vi veta vilka varv vi skulle vara med på på lördag, tävlingen asså.
Aja, sen hände typå inget mer den dan.

Idag:
I skolan var Annie och Linnea sjuka, så det var bara jag ,Maja och Karin av oss där idag. Hade so-prov sista lektionen! Men det blev nog bra, man fick ju använda kartboken också så...
Efter skolan hade vi jag och söta Maja planerat att var amed Max och typ Patrik, men Patrik skolka och gick hem så det blev inget idag... =(

Nu är det träning om två timmar. Inte taggad än, men hoppas jag blir det! Sista träningen innan tävlingen ju.
Juste, på tal om gymnastik, så har min gamla tränare iTtumba lagt ut massa bilder från tiden där! Hahaha, vissa är ju fina, men många är inte det precis! xD <3

Kisses! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0