Våran tur nån gång?!

Hemma från tävlingen nu...
Jag kan börja mde att säga så här;
Av en hel dag i en träningshall, fick vi ingenting.

Först och främst var Kim magsjuk, så Michaela Larsson fick hoppa in i sista sekunden. Men hon är ju så duktig så det klarade hon bra.
Vi började med fristående. Det kändes helt okej, men det visade sig vara dåligt, som vanligt? Utgångspoängen var 9.8 och vi fick bara 6.65. Jag skyller helt ärligt på alldeles för lite träning, så det är ju inte gymnasternas fel precis!
Sen var det hopp. Det gick mycket bättre! Inget fall eller så tror jag. Utgångspoängen var 9.8 och vi fick 8.4 tror jag, rätt bra.
Sen var det tumbling. Vad ska jag säga? Det gick okej, iaf för mig, men sen sista varvet pajjade jag allt, enligt mig iaf. Jag skulle göra det enkla varvet hjula chasé rondat. Och vad gör jag?! Jo, jag ramlar av tumblinget i chaséet! Seriöst, hur kunde jag.? Guuuud, så arg jag är på mig själv!!

Vi kom 5:a.
Låter ju ganska bra. Men vi var ju bara 5 lag i vår klass så det var ju samma com att komma sist. Igen.
Och det känns som mitt fall hade stor betydelse, men hoppas inte.
Video kommer senare nån gång...
Puss <333 

Benny: Man kan ju säga att det inte var våran dag idag tjejer...
Jag: Nej, det är aldrig vår dag. Har aldrig varit, kommer tydligen aldrig bli.
Benny: Hahahaha..!
Jag: Men seriöst, vi är sämst..! -.-

Kommentarer
Postat av: maja

haha tack så mkt, din blogg är inte heller så dum <33 :)

2010-02-20 | 20:57:47
URL: http://http:/bjerlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0