Bästa grupp 3 <3

Nu är jag hemma igen!!

Har verkligen haft en sjukt härlig vecka på sportscamp, med massa underbara människor, roliga träningar, dans och skratt. Skitkul!
Saknar alla redan.. Det är alldeles för långt till återträffen den 18 september.. "/

Men tyvärr orkar jag inte berätta så mycket om allt, det har liksom hänt så mycket. Men lite kan jag berätta. Vi hade den bästa gruppen, men inte det bästa rummet.. Hahah. Jag, Maja och Vera E (första gången jag träffar en annan Vera!) sov i ett rum tillsammans med 2 tjejer från en annan grupp. Dom var lite..anorlunda kan man säga! xD
Hah, och sen var det träningar flera gånger om dagenb, nu har man onte i hela kroppen asså.. Speciellt i benen och i den skånska ballen, hahah! Det var två skåningar i gruppen, dom sa att balle var rumpa och att grina var skratta, hahah..
Sen var det ju disco igår också, yeey! Skitkul var det! Men några andra ledara klagade på en hela tiden..? Vi var för lättklädda tyckte dom och så sa dom till en så fort nån strulade med nån att det var förbjudet?
Iaf, det har varit en skitbra vecka. Och vi får inte komma tillbaka nästa år, oh no! Saknar alla så grymt mycket redan.. =( <3

Puss på er alla, nu ska jag sova tror jag. Hahah.


Kommentarer
Postat av: Ellen

HAHAH (dom var lite... anorlunda kan man säga xD )

Hahah fett skön! :)

//Ellen Multigrupp 3 <3

2010-08-01 | 18:33:24
URL: http://heeysisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0